Ingatlan és székhelyszolgáltatás

Sok dolog történt idén – a családunk hamarosan bővül, ugyanis ismét nagynéni leszek, a nővérem immáron háromszoros édesanya lesz, mi pedig a vőlegényemmel szintén nagy fába vágjuk a fejszénket, ugyanis ingatlant szeretnénk vásárolni. Nem mondom, hogy feltétlen ez a legjobb időszak erre, de mi már nem szeretnénk tovább várni, és ki tudja, mit hozna a jövő. Már néhány hónapja nézegetjük a házakat – kifejezetten nyugodt, csendes környezetben, mégis nagyjából alig több mint negyed óra autóútra a közeli nagyváros központjától. Úgy láttuk, hogy számunkra ez lenne a legideálisabb döntés, tekintve, hogy így a családhoz is közel lennénk, a leendő gyermekeink pedig szép környéken cseperednének majd. A város nem nekünk való, mi annál sokkal jobban szeretünk otthon kertészkedni az udvaron, nagyobb társaságot áthívni és kicsit függetlenebbnek lenni a szomszédoktól. Lehet, hogy kutyust is örökbe fogadnánk majd, erre is gondoltunk, amikor a ház mellett döntöttünk. Mindketten kertes házban nőttünk fel, szóval ez valahogy nagyon adott volt, ráadásul így valamivel kintebb ugyanannyiért tudunk házat venni, mint amennyi pénzért a városban egy közepes méretű lakást csípnénk meg, szóval nekünk ez nagyon egyértelmű volt az elejétől. Az ingatlanokhoz egyébként nem értünk különösebben, szóval jól jött, hogy ha komolyabban érdeklődtünk egy ház iránt, akkor tudtunk kitől segítséget kérni a családban. Szerettük volna, hogy minimálisan az igényeinkre tudjuk formálni a leendő otthonunkat, szóval az hamar eldöntött dolog volt, hogy nem frissen felújítottat fogunk venni. Ugyanakkor azt sem szerettük volna, ha éveket és sok millió forintot kell még az adott ingatlanba ölni. Így elég hamar körvonalazódott, milyen állapotú házakat keresünk, és a körülbelüli árakat tekintve mire számíthatunk. Az azért biztos, hogy nem csak csupa öröm és izgalom a házkeresés, hanem sokszor fárasztó, szinte végtelennek tűnő folyamat. Sokáig mi sem hittük, hogy ez ilyen hosszadalmas dolog lesz, de mégis így történt. Azért bízom benne, hogy hamarosan meglesz az az otthon, ami elég jó számunkra, és ahol találkoznak az igények és lehetőségek.

A családban más fontos dolgok is történnek: például cégalapítás, ezért kifejezetten sokat hallom mostanság, hogy székhelyszolgáltató budapesten, illetve minden cégalapítással kapcsolatos elmaradhatatlan dolog. Már csak ezért is felkeltette mostanság a figyelmemet a téma, fogalmam sem volt róla korábban, hogy zajlik egy ilyen folyamat. Sógorom azonban székhelyszolgáltató budapest keresése során sok hasznos információval látott el, ami később nekem is jól jöhet, ha esetleg céget alapítanék. Ezért is gondoltam, hogy érdemes lehet itt írni erről a blogon is, ugyanis szerintem sokan nem tudják, hogy milyen segítséget kaphatnak ilyen ügyben – pedig itt van jó példaként a Gross Office is, akik végigkísérnek a folyamatok során -, illetve érdemes kiemelni, hogy a székhelyszolgáltató budapesti, újlengyeli mivolta is lényeges. Ezzel kapcsolatban azonban már a Gross Office oldaláról informálódtam főként – gyakran még a könyvelők vagy a tapasztaltabb cégvezetők sem tudják például, hogy Budapesttől nem messze, még Pest megyében található az Újlengyel nevű település, ahol ha székhelyszolgáltatást veszel igénybe a cégeddel, akkor meg tudod spórolni a helyi iparűzési adót. Igen, ebben semmi túlzás nincs, Újlengyelben mindezt nem kell megfizetni az önkormányzat részére! Mondanom sem kell, hogy ezzel jelentős összegeket lehet megspórolni, ami főleg egy induló vállalkozás esetében lehet hatalmas előny és segítség. Már csak ezért is érdemes nyitott szemmel járni és keresni a lehetőségeket, ugyanis Újlengyel is épp olyan menő, mint mondjuk Budapest. Persze, ha valaki olyan iparágban tevékenykedik, ahol fontos és imponáló lehet egy budapesti, exkluzív tárgyaló, vagy akár már maga a cím és a környék is, úgy természetesen nem kérdés, hogy érdemes a székhelyszolgáltató budapesti lehetőségénél maradni. Azonban mindig érdemes az új lehetőségeken elgondolni, felmérni a pro és a kontra érveket.

Tiszta szívből bízom abban, hogy többen is tudtatok meríteni ebből a bejegyzésből, és remélhetőleg éppen jókor találtak meg benneteket ezek az információk. Már csak a honlapot is megéri tüzetesebben tanulmányozni, mert nagyon sok hasznos tudást sajátíthatunk el rövid időn belül, ha pedig vannak vállalkozni vágyók a környezetünkben, érdemes lehet felhívni a figyelmüket erre a lehetőségre. Én első kézből hallottam nagyon jó tapasztalatokat a Gross Office ügyfélközpontú hozzáállásával kapcsolatban, ezért is gondoltam, hogy másoknak is segítség lehet mindaz, ha a bejegyzésemben kicsit bemutatom őket és a tevékenységüket, és egyúttal a rokonom pozitív benyomását is megosztom veletek, olvasókkal. A Gross Office profi csapata nagy segítséget jelent egy cég indításával kapcsolatban, ráadásul hasznos bejegyzések tömkelege olvasható az oldalukon. Aki azonban csak röviden szeretne tájékozódni, annak sem kell csalódnia: a cégalapítás menetét, valamint a bt. alapítás és a kft. alapítás előnyeit is tömören, lényegre törően foglalják össze.

Az eddigieken felül érdemes még megemlíteni a cégmódosítást is, ugyanis már meglévő vállalkozás esetén is érdemes lehet a Gross Office-hoz fordulni. A cégmódosítás történhet saját ügyvéddel, de szükség esetén a Gross Office is tud ügyvédet biztosítani. Mint a cégmódosítás tárgyába tartozó változásokról, mind a cégmódosítás egyes lépéseiről tájékoztat a weboldal: cégmódosítás lehet például az is, ha valaki non-profit jellegre vált, az ügyvezető vagy a székhely változása és még számos egyéb dolog. Itt is olvashatunk hosszabban az adott témáról, csakúgy, mint a blog szekció értékes bejegyzéseiben, amire már korábban utaltam. Ráadásul a cég elismerést, azaz minősítést is kapott, ami szintén értékéről és megbízhatóságáról tesz tanúbizonyságot. Érdemes ezeket az elsőre talán apróságnak tűnő dolgokat is figyelni, mert igenis nagyon sokat jelent, főleg egy ilyen érzékenynek mondható témában. Nekem mindenesetre nagyon is imponál, na meg persze a hallomásból szerzett infók a cégről, amiket már az eddigiekben is ecseteltem.

A Gross Office központi irodája az egyik budapesti rakparton található, azonban több irodájuk van még a fővárosban, a vidéki helyszínek, települések közül pedig Győrben és Zalaegerszegen. A nyitva tartások és a telefonos elérhetőségek is egyaránt szerepelnek a címeknél, ezek alatt pedig egy kapcsolatfelvételre alkalmas űrlapot találhatunk, amit kitölthetünk a későbbi megkeresés érdekében. Erről fontos azonban tudni, hogy a központi irodába fut majd be, szóval ennek tudatában döntsünk az üzenetben történő, a személyes vagy éppen a telefonos megkeresés mellett. Az oldal alján egyébként hasznos linkeket találunk, például az egyéni vállalkozás bejelentésére való felületet, de olvashatunk az egyik megnyíló linken a tevékenységi körökről és a hozzájuk tartozó számokról is.

Ha érintett vagy a cégalapítás, cégmódosítás és/vagy székhelyszolgáltatás igénybevételének témájában, akkor ajánlom, hogy látogass el te is bátran a Gross Office weboldalára, és szívd magadba a sok okosságot! Hidd el, csak jól járhatsz!